Δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά
1 / Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2021). Nanotechnology and Mobile Learning: Perspectives and Opportunities in Young Children's Education, Int. J. Technology Enhanced Learning, 13(3), 237-252 https://doi.org/10.1504/IJTEL.2021.115975
2 / Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2020). Tablets & apps for promoting Robotics, Mathematics, STEM Education and Literacy in Early Childhood Education, International Journal of Mobile Learning and Organisation (IJMLO), 14(2), 255-274. https://doi.org/10.1504/IJMLO.2020.106179
4 / Dorouka, P., & Kalogiannakis, M. (2023). Teaching nanotechnology concepts in early-primary education: an experimental study using digital games. International Journal of Science Education, 46(13), 1311–1338. https://doi.org/10.1080/09500693.2023.2286299
5 /Dorouka, P., Kalogiannakis, M. & Blonder, R. Tablets and Apps for Promoting Nanoliteracy in Early Childhood Education: Results from an Experimental Study. J Sci Educ Technol 33, 910–927 (2024). https://doi.org/10.1007/s10956-024-10132-w
Full-text access to the paper: https://rdcu.be/dNhON
.
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων
7 / Dorouka, P., & Kalogiannakis, M. (2023). Teaching nanotechnology concepts through the use of digital technology to early-primary school children. In M. Sardag, G. Kaya, & M. Sogut (Eds.), Proceedings of the 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) (pp. 196-211). Cappadocia, Turkey: ESERA.
Δημοσιεύσεις σε δίγλωσσα επιστημονικά περιοδικά
9 / Dorouka, P. (2022). The influence of Digital Technology on young Children's "Nano-Literacy": Pilot intervention in Greek early primary school-age children, Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, ΤΕΥΧΟΣ 85: 20 - 32. Ανακτήθηκε από https://serp.ecedu.uoi.gr
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά πανελλήνιων συνεδρίων
10 /Δορούκα, Π., & Παπαδάκη, Χ. (2025). Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά. Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 14(1).
11 / Δορούκα, Π. (2024). Δικαιώματα του Παιδιού και Εκπαίδευση στην Νανοτεχνολογία από την Πρώτη Σχολική Ηλικία Μέσω της Χρήσης Ψηφιακών Παιχνιδιών. Πρακτικά Εργασιών 1ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας «Οι αθέατες πλευρές της ενδοσχολικής βίας. Προσεγγίσεις & καλές πρακτικές» που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Υβριδικά, Κόρινθος, 5-6 Σεπτεμβρίου 2024. (υπό δημοσίευση)
12 / Δορούκα, Π. (2024). Διερευνώντας εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης: Εναρκτήρια Αποτίμηση μιας Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 27-29 Σεπτεμβρίου 2024. (υπό δημοσίευση)
13 / Δορούκα, Π., & Καλογιαννάκης, Μ. (2023). Διδασκαλία στοιχείων νανοκλίμακας μέσω ψηφιακών τεχνολογιών: Πειραματική έρευνα σε παιδιά πρώιμης ηλικίας. In Πρακτικά του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Κοινωνία του 21ου αιώνα (10-12 Νοεμβρίου 2023). DOI: https://doi.org/10.12681/codiste.5408
15 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ,, Καλογιαννάκης, Μ. (2023). Νανο-εγγραμματισμός στην πρώιμη παιδική ηλικία με διεπιστημονικές ψηφιακές εφαρμογές ως απόρροια της πανδημίας: Πιλοτική εφαρμογή σε παιδιά. Στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, (σσ. 617-622), Αθήνα: Εκδόσεις ΕΚΠΑ.
18 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ., Καλογιαννάκης, Μ. & Ζαράνης, Ν. (2019). Διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας. Στο Γ. Κουτρομάνος & Λ. Γαλάνη (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 6ουΠανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 796-801, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 18-20 Οκτωβρίου 2019. ISBN 978-618-83186-4-9. https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3702/3485
Mονογραφίες
Δημοσιεύσεις σε ελληνικό περιοδικό ανοικτής πρόσβασης