Δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά

1 Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2021). Nanotechnology and Mobile Learning: Perspectives and Opportunities in Young Children's Education, Int. J. Technology Enhanced Learning, 13(3), 237-252 https://doi.org/10.1504/IJTEL.2021.115975

2 / Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2020). Tablets & apps for promoting Robotics, Mathematics, STEM Education and Literacy in Early Childhood Education, International Journal of Mobile Learning and Organisation (IJMLO)14(2), 255-274. https://doi.org/10.1504/IJMLO.2020.106179

3 / Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2021). The contribution of the health crisis to young children's nano-literacy through STEAM education, Hellenic Journal of STEM Education, 2(1), 1-7. https://doi.org/10.51724/hjstemed.v2i1.18

4 / Dorouka, P., & Kalogiannakis, M. (2023). Teaching nanotechnology concepts in early-primary education: an experimental study using digital games. International Journal of Science Education, 46(13), 1311–1338. https://doi.org/10.1080/09500693.2023.2286299

5 /Dorouka, P., Kalogiannakis, M. & Blonder, R. Tablets and Apps for Promoting Nanoliteracy in Early Childhood Education: Results from an Experimental Study. J Sci Educ Technol 33, 910–927 (2024). https://doi.org/10.1007/s10956-024-10132-w

Full-text access to the paper: https://rdcu.be/dNhON

.

Δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων

6 / Dorouka, P., Papadakis, St. & Kalogiannakis, M. (2020). The influence of digital technology on young children's "nano-literacy". In K. Plakitsi, E. Kolokouri & A.-C. Kornelaki (Eds.), ISCAR (International Society of Cultural-historical Activity Research) Regional Conference 'Crisis in contexts', e-proceedings, 308-320, University of Ioannina, 19-24 March 2019.

7 / Dorouka, P., & Kalogiannakis, M. (2023). Teaching nanotechnology concepts through the use of digital technology to early-primary school children. In M. Sardag, G. Kaya, & M. Sogut (Eds.), Proceedings of the 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) (pp. 196-211). Cappadocia, Turkey: ESERA.

Δημοσιεύσεις σε πρακτικά πανελλήνιων συνεδρίων

10 /Δορούκα, Π., & Παπαδάκη, Χ. (2025). Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά. Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 14(1).

11 /  Δορούκα, Π. (2024). Δικαιώματα του Παιδιού και Εκπαίδευση στην Νανοτεχνολογία από την Πρώτη Σχολική Ηλικία Μέσω της Χρήσης Ψηφιακών Παιχνιδιών. Πρακτικά Εργασιών 1ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας «Οι αθέατες πλευρές της ενδοσχολικής βίας. Προσεγγίσεις & καλές πρακτικές» που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Υβριδικά, Κόρινθος, 5-6 Σεπτεμβρίου 2024. (υπό δημοσίευση)

12 / Δορούκα, Π. (2024). Διερευνώντας εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης: Εναρκτήρια Αποτίμηση μιας Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 27-29 Σεπτεμβρίου 2024. (υπό δημοσίευση)

13 / Δορούκα, Π., & Καλογιαννάκης, Μ. (2023). Διδασκαλία στοιχείων νανοκλίμακας μέσω ψηφιακών τεχνολογιών: Πειραματική έρευνα σε παιδιά πρώιμης ηλικίας. In Πρακτικά του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Κοινωνία του 21ου αιώνα (10-12 Νοεμβρίου 2023). DOI: https://doi.org/10.12681/codiste.5408

14 / Δορούκα, Π., & Καλογιαννάκης, Μ. (2024). Η συμβολή της φορητής μάθησης και της παιχνιδοποίησης στον νανο-εγγραμματισμό παιδιών πρώιμης ηλικίας. Στο Α. Ζουπίδης, Ι. Λεύκος, Α. Μολοχίδης, & Ε. Πετρίδου (Επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (16-18 Σεπτεμβρίου 2022). https://doi.org/10.12681/nrcodiste.5958

15 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ,, Καλογιαννάκης, Μ. (2023). Νανο-εγγραμματισμός στην πρώιμη παιδική ηλικία με διεπιστημονικές ψηφιακές εφαρμογές ως απόρροια της πανδημίας: Πιλοτική εφαρμογή σε παιδιά. Στο Κ. Σκορδούλης, Κ. Στεφανίδου, Α. Μανδρίκας & Η. Μπόικος (Επιμ.), Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα / Πρακτικά 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, (σσ. 617-622), Αθήνα: Εκδόσεις ΕΚΠΑ.

16 / Δορούκα, Π. & Καλογιαννάκης, Μ. (2021). Σχεδιάζοντας την επίτευξη του νανο-γραμματισμού των μικρών παιδιών μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών. Στο Α. Μολοχίδης, Ι. Λεύκος, Α. Ζουπίδης (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 27-31, Διαδικτυακά, 27-30 Αυγούστου 2020.

17 / Ζουρμπάκης, Α., Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ. & Καλογιαννάκης, Μ. (2020). Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία (RRI) στην εκπαίδευση: υλοποίηση και αρχική αποτίμηση μιας εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης. Στο Ν. Αλεξανδρής, Χ. Δουληγέρης, Π. Βλάμος & Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), 12th Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (12th CIE 2020),16-18 Οκτωβρίου 2020, (σ. 203-219). Διαδικτυακά.

18 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ., Καλογιαννάκης, Μ. & Ζαράνης, Ν. (2019). Διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας. Στο Γ. Κουτρομάνος & Λ. Γαλάνη (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 6ουΠανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», σ. 796-801, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 18-20 Οκτωβρίου 2019. ISBN 978-618-83186-4-9. https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3702/3485

19 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ. & Καλογιαννάκης, Μ. (2019). Κινητή μάθηση και Νανοτεχνολογία: Δυνατότητες και Προοπτικές στην Εκπαίδευση Παιδιών Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας. Στο Ν. Αλεξανδρής, Χ. Δουληγέρης, Π. Βλάμος, Ι., Μαυρίδης & Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), 11th Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (11th CIE2019), 11-13 Οκτωβρίου 2019, (σ. 340-349). Πειραιάς: Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

20 / Δορούκα, Π., Θεοδώρου, Κ., Μανταδάκη, Ε., Σηφάκη, Ε. & Καλογιαννάκης, Μ. (2019). Ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας σε θέματα από το χώρο των Φυσικών Επιστημών μέσα από οπτικοακουστικά έργα. Ηπερίπτωση της ταινίας "Sid The Science Kid: The Movie". Στο Π. Παντίδος (επιμ.), 10οΠανελλήνιο Συνέδριο: Ο ρόλος των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση, 4-6 Μαΐου 2018, (σ. 521-542). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

21 / Δορούκα, Π., Παπαδάκης, Στ. & Καλογιαννάκης, Μ. (2018). Η εισαγωγή των Νέων Διαδραστικών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση των μικρών παιδιών: Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την Εκπαίδευση STEM και τον Γραμματισμό. Στο Ν. Αλεξανδρής, Χ, Δουληγέρης, Π. Βλάμος, Ι., Μαυρίδης & Β. Μπελεσιώτης (επιμ.), 10th Conference on Informatics in Education- Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (10thCIE2018), 2-4 Νοεμβρίου 2018, (σ. 278-289). Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ.

Mονογραφίες

22 / Δορούκα, Π. (2024). Διδασκαλία στοιχείων νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών στην πρωτοσχολική εκπαίδευση (Διδακτορική διατριβή, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής). Ανακτήθηκε από https://hdl.handle.net/10442/hedi/56363 


Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε