Δια ζώσης εισηγήσεις

1 Εισήγηση στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: «Διδασκαλία & Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Έρευνες, Καινοτομίες, Πρακτικές», Εργαστήριο Εκπαίδευσης και Διδακτικής της Φυσικής, Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 12-14 Μαίου 2025. Θέμα της παρουσίασης: 

Η Εμπλοκή Μικρών Παιδιών με Έννοιες Νανοτεχνολογίας μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών: Η περίπτωση του Καθαρισμού Νερού με Νανοϋλικά.

2. Εισήγηση στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 27-29 Σεπτεμβρίου 2024.  Θέμα της παρουσίασης Διερευνώντας εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης: Εναρκτήρια Αποτίμηση μιας Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. 

3. Εισήγηση στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: "Ο ρόλος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στην κοινωνία του 21ου αιώνα", Εργαστήριο Εκπαίδευσης και Διδακτικής της Φυσικής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 10-12 Νοεμβρίου 2023. Θέμα της παρουσίασης: Διδασκαλία στοιχείων νανοκλίμακας μέσω ψηφιακών τεχνολογιών: Πειραματική έρευνα σε παιδιά πρώτης παιδικής ηλικίας.

5. Παρουσίαση Αναρτημένης Εργασίας (Poster) στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την Ελληνικη Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), στην Αθήνα, 18-20 Οκτωβρίου 2019. Τίτλος αναρτημένης εργασίας: Διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας.

6. Εισήγηση στο 11ο Συνέδριο Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση / Conference on Informatics in Education - (11th CIE2019). που διοργανώθηκε από το Τμήμα Πληροφορικής του ΠανεπιστημίουΠειραιώς και του Ιονίου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων & Επαγγελματιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΠΥ) και τελεί υπό την Αιγίδα του ΥΠΠΕΘ. στην Αθήνα, 11-13 Οκτωβρίου 2019. Θέμα της εισήγησης: Κινητή μάθηση και Νανοτεχνολογία: Δυνατότητες και Προοπτικές στην Εκπαίδευση Παιδιών Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας.

7. Εισήγηση στο 10ο Συνέδριο Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση / Conference on Informatics in Education - (10th CIE2018) που οργανώθηκε από το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά, το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου και την Ελληνική Εταιρεία Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη, 2-4 Νοεμβρίου 2018. Θέμα της εισήγησης: Η εισαγωγή των Νέων Διαδραστικών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση των μικρών παιδιών: Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την Εκπαίδευση STEM και τον Γραμματισμό.

8. Εισήγηση στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Φυσικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Πολιτισμός. που οργανώθηκε από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στη Θεσσαλονίκη, 4-6 Μαΐου 2018. Θέμα της εισήγησης: Ευαισθητοποίηση παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής σε θέματα από το χώρο των Φυσικών Επιστημών μέσα από οπτικοακουστικά έργα. Η περίπτωση της ταινίας "Sid The Science Kid: The Movie". 

9.  Παρουσίαση της προόδου της διδακτορικής διατριβής στο Εργαστήριο Νέων τεχνολογιών του ΠΤΠΕ για το προπτυχιακό τμήμα του ΠΤΠΕ στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 402: Πληροφορική στην Εκπαίδευση ΙΙ, Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021.

10. Παρουσίαση Αναρτημένης Εργασίας (Poster) στο 4ο Πανελλήνιο Συνεδρίο Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 16-18 Σεπτεμβρίου 2022 που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης σε συνεργασία με την ΕΝ.ΕΦ.Ε.Τ, στην Αλεξανδρούπολη, 16 Σεπτεμβρίου 2022. Τίτλος αναρτημένης εργασίας: Η συμβολή της φορητής μάθησης και της παιχνιδοποίησης στον νανο-εγγραμματισμό παιδιών πρώιμης ηλικίας.

11. Εισήγηση στο 4ο Πανελλήνιο Συνεδρίο Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 16-18 Σεπτεμβρίου 2022 που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης σε συνεργασία με την ΕΝ.ΕΦ.Ε.Τ, στην Αλεξανδρούπολη, 17 Σεπτεμβρίου 2022. Τίτλος αναρτημένης εργασίας: Η συμβολή της φορητής μάθησης και της παιχνιδοποίησης στον νανο-εγγραμματισμό παιδιών πρώιμης ηλικίας.

12. Παρουσίαση του αναλυτικού σχεδιασμού της εμπειρικής έρευνας της διατριβής με πιλοτική υλοποίηση της αναλυτικής παρέμβασης της διατριβής σε επιλεγμένη ομάδα φοιτητών από το προπτυχιακό τμήμα του Π.Τ.Π.Ε. για το Σεμινάριο για το περιβάλλον και την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση (ΣΕΜ 453), Εργαστήριο Νέων τεχνολογιών του Π.Τ.Π.Ε. Π.Κ., Παρασκευή 8 Απριλίου 2022.

Εξ αποστάσεως εισηγήσεις  

14. Εισήγηση στο 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας «Οι αθέατες πλευρές της ενδοσχολικής βίας. Προσεγγίσεις & καλές πρακτικές»  που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Υβριδικά, Κόρινθος, 5-6 Σεπτεμβρίου 2024. Θέμα της εισήγησης: Δικαιώματα του Παιδιού και Εκπαίδευση στην Νανοτεχνολογία από την Πρώτη Σχολική Ηλικία Μέσω της Χρήσης Ψηφιακών Παιχνιδιών.

15. Εισήγηση στο 12ο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: «Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Κοινωνία του 21ου αιώνα». που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την ΕΝ.ΕΦ.Ε.Τ., Υβριδικά, Αθήνα, 19-21 Νοεμβρίου 2021. Θέμα της εισήγησης: Νανο-εγγραμματισμός στην πρώιμη παιδική ηλικία με διεπιστημονικές ψηφιακές εφαρμογές ως απόρροια της πανδημίας: Πιλοτική εφαρμογή σε παιδιά

16. Παρουσίαση του θέματος της διατριβής, καθώς και της εξέλιξής της, σε δύο τμήματα του μεταπτυχιακού προγράμματος του ΠΤΠΕ στην κατεύθυνση των ΤΠΕ, Διαδικτυακά, 30 & 31 Ιανουαρίου 2021.

18. Εισήγηση στο 3ο Συνέδριο Νέων Ερευνητών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στη Εκπαίδευση που διοργανώθηκε από την ΕΝ.ΕΦ.Ε.Τ. σε συνεργασία με το τμήμα Φυσικής και το τμήμα Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Διαδικτυακά, 28-30 Αυγούστου 2020, Θέμα της εισήγησης: Σχεδιάζοντας την επίτευξη του νανο-γραμματισμού των μικρών παιδιών μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών.

19. Εισήγηση στο Συνέδριο: Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (12th CIE2020). που διοργανώθηκε από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και του Ιονίου Πανεπιστημίου,σε συνεργασία με την ΕΠΥ και τελεί υπό την Αιγίδα του ΥΠΠΕΘ. Διαδικτυακά, 16-18 Οκτωβρίου 2020. Θέμα της εισήγησης: Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία (RRI) στην εκπαίδευση: υλοποίηση και αρχική αποτίμηση μιας εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης.

20. Εισήγηση στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ» της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) Κρήτης, 24 Ιανουαρίου 2020. Θέμα της εισήγησης: Πώς μπορούμε να διδάξουμε έννοιες Νανοτεχνολογίας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας;

21. Εισήγηση στο επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών «ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ» της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) Κρήτης, 24 Απριλίου 2020. Θέμα της εισήγησης: Θέματα Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας (RRI)  στην Εκπαίδευση.

Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε