ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ





3 / Συμμετοχή στην ερευνητική δράση με τίτλο «Η διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας» που πραγματοποιήθηκε κατά το Ακ. Έτος 2021-2022 στα πλαίσια του Β' κύκλου Μεταπτυχιακών Σπαουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης σε συνεργασία το 4ο, 50ο 28ο, 57ο και 45ο Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου με χρηματοδότηση από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) σε συνεργασία με τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) του Πανεπιστημίου Κρήτης και εστίαση του ενδιαφέροντος στο σχεδιασμό και την πειραματική εφαρμογή μιας αναλυτικής διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας σε 150 μαθητές Β' τάξης με αφορμή την υγειονομική κρίση που προκάλεσε ο νέος κορονοϊός παγκοσμίως.
Ομάδα ελέγχου:




Πειραματική ομάδα με ταμπλέτες

Πειραματική ομάδα με Η/Υ







4 / Συμμετοχή στο έργο WITEA-ID (Weeks of International Teaching - Inclusive and Digital) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με στόχο να φέρει μια καινοτόμο προσέγγιση για τη διεθνοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο ψηφιακό περιβάλλον (Εικόνα 7 & 8).

